Σελίδες

Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Το official video clip του «Alcohol is free»



Το official video clip του «Alcohol is free»
Πριν λίγες ημέρες, οι «Koza Mostra» και ο Αγάθωνας Ιακωβίδης οπτικοποίησαν το τραγούδι με το οποίο θα μας εκπροσωπήσουν στην Eurovision.

To video clip είναι πλέον στην διάθεση του κοινού από την Platinum Records. Σκοπός των τραγουδιστών ήταν να προβάλλουν την αγαπημένη τους πόλη την Θεσσαλονίκη, αλλά και τις ομορφιές της Βόρειας Ελλάδας. Μάλιστα όπως αναφέρει το gossiptv θα τους δείτε έτσι όπως δεν τους έχετε ξαναδεί.
 

Οι Δαίμονες ζουν το μύθο τους 22 χρόνια μετά

 
Η ροκ όπερα που κέρδισε το ελληνικό κοινό παρουσιάζεται ξανά μετά από 22 χρονια. Η ροκ όπερα που κέρδισε το ελληνικό κοινό παρουσιάζεται ξανά μετά από 22 χρονια.
Ένα ζευγάρι που χωρίζει, μία ροκ όπερα που γεννιέται, δημοσιεύματα περί μαύρης μαγείας και μία αιματηρή εμπειρία. Μα τι επιτέλους συμβαίνει με τους Δαίμονες; Η αλήθεια είναι πως η Ελλάδα και οι παγκόσμιες τάσεις έχουν μία σχέση όχι αγάπης, αλλά μίσους, αν φανταστείς πως κάποια χιλιόμετρα έξω από τα σύνορά μας κάποιοι άνθρωποι στα 60s χόρευαν Beatles και εμείς εδώ τραγουδάγαμε το Ζιγκουάλα.
Οπότε έλα τώρα στη θέση του ανθρώπου που το 1991 σε μία χώρα που τα μεγάλα ονόματα της ποπ (ποιας;) ελληνικής σκηνής τραγούδαγαν στο Ζουμ και οι λαϊκοί τροβαδούροι στη Φαντασία, ένα ζευγάρι με καλλιτεχνικό αίμα που βράζει αποφασίζει να ανεβάσει μία ροκ όπερα.
Ροκ όπερα. Ούτε καν μιούζικαλ, που οι συμπατριώτες μας το είχαν συνηθίσει τότε λόγω Βουγιουκλάκη, Σμαρούλας Γιούλη και Λιβαδά. Στην Ελλάδα του σήμερα, δύο άνθρωποι τόλμησαν το ακατόρθωτο, θα δηλώσει η μία από τους συνεργούς του δύσκολου αυτού εγχειρήματος Άννα Βίσση. Και είχε δίκιο. Μόνο δαιμονισμένοι από δημιουργικότητα άνθρωποι θα μπορούσαν να ανεβάσουν στη χώρα του τότε μία ροκ όπερα. Γι αυτό και οι Δαίμονες είναι ιστορικό γεγονός στη σύγχρονη κουλτούρα μας. Χωρίς υπερβολές.



Η Άννα Βίσση ως Ροζάννα


Το είχα δει δύο φορές, θυμάται ένας από τους θεατές, ο Νικόλας Ηλιόπουλος, που τότε ήταν 15 χρονών. Παιζόταν στο Αττικόν και ήταν μία μεγάλη εμπορική και καλλιτεχνική επιτυχία, που ακόμα και οι μεγάλες εφημερίδες της εποχής έβγαζαν το καπέλο στη Βίσση και τον Καρβέλα. Από τότε, ακόμα και αν έχω δει μιούζικαλ στη Νέα Υόρκη και στο Λονδίνο, ποτέ δεν ξαναένιωσα αυτό το αίσθημα ενθουσιασμού που είχα όταν είδα τους Δαίμονες.
Ναι, ήταν κάτι πρωτοποριακό, αν φανταστείς ότι ήταν μία υπερπαραγωγή με φοβερά κοστούμια και σκηνικά, στα οποία ήταν από τις πρώτες φορές που είχαν χρησιμοποιηθεί υδραυλικά συστήματα. Για να μην αναφερθούμε στα οπτικά εφέ. Η σκηνή που η μάγισσα προσπαθεί να μαγέψει τη Ροζάνα και τη σηκώνει στον αέρα ήταν επιβλητική. Ωστόσο, υπήρχαν και τα παρατράγουδα, όπως το ότι οι κίτρινες φυλλάδες ήθελαν το όλο έργο να είναι μία ωδή στον σατανισμό. Υπηρξαν κι αυτά.
Ακόμα όμως και για τον ίδιο τον Καρβέλα και την ίδια τη Βίσση ήταν ένα μεγάλο στοίχημα που το κέρδισαν. Ο μεν πρώτος απέδειξε περίτρανα αυτό που ήδη ακουγόταν, πως ήταν δηλαδή μία μουσική ιδιοφυία που απλά έσπαγε πλάκα γράφοντας τραγούδια όπως Τα πρόστυχα τα μάυρα τα εσώρουχά σου, και πως η Βίσση δεν ήταν απλά η όμορφη Κύπρια με την καλή φωνή που στα 12 της είχε κερδίσει έναν μουσικό διαγωνισμό στην πατρίδα της, ήταν φωνάρα.
Και όλα αυτά σε μία δύσκολη προσωπική περίοδο και για τους δύο, αφού η Απόλυτη σε τωρινή της συνέντευξη θα παραδεχθεί πως ενώ πραγματοποιούταν το καλλιτεχνικό τους όνειρο, το προσωπικό – δηλαδή ο γάμος τους – διαλυόταν. Οι Δαίμονες στιγμάτισαν τη ζωή πολλών από τους βασικούς συντελεστές, όπως του Σταύρου Σιδερά, που έγραψε το λιμπρέτο της παράστασης. Ήταν η πιο τραυματική εμπειρία της ζωής μου, λέει γελόντας. Θυμάμαι ήμασταν με την Άννα και τον Νίκο στο σπίτι τους στην Εκάλη και γράφαμε για τους Δαίμονες μέχρι που αποφασίσαμε να κάνουμε ένα διάλειμμα και να παίξουμε τένις. Πήρα φόρα και χτύπησα το κεφάλι μου στον τοίχο κατά λάθος. Από τότε λέω λοιπόν πως οι Δαίμονες για μένα μία τραυματική εμπειρία.

Η Εβελίνα Παπούλια

Το γοητευτικό στην όλη ιστορία αυτής της ροκ όπερας είναι πως όπως και η υπόθεσή της διαδραματίζεται σε δύο εποχές, Μεσαίωνα και σύγχρονη, έτσι και η ίδια η παράσταση ανέβηκε τότε και πάλι σήμερα, μετά από 22 χρόνια. Ο Γιάννης ο Κακλέας (ο σκηνοθέτης) έχει κάνει καταπληκτική δουλειά, παραδέχεται ο Σταύρος Σιδεράς. Η όλη παράσταση είναι σαφώς πιο αναβαθμισμένη. Επίσης, υπάρχει μία τρομακτική ενέργεια, που την εκπέμπουν όλα τα νέα παιδιά του θίασου. Όσο αφορά την Άννα Βίσση, έχω να πω πως όταν την είδα να παίζει για δεύτερη φορά σε μία από τις πρόβες δάκρυσα. Είναι λες και γνώρισα μία καινούργια σταρ. Έχει πλέον τα βιώματα και την ωριμότητα να υποδυθεί ακόμα καλύτερα τη Ροζάνα.
Οι νέοι Δαίμονες είναι το κάτι άλλο. Αρχικά είναι το κάτι άλλο γιατί η ίδια η Βίσση παραδέχεται πως θέλει να τα δώσει όλα πάνω στη σκηνή – και όταν η Αννούλα κάνει τέτοιες δηλώσεις και πηγές τη θέλουν να έχει κάνει περισσότερες πρόβες από όσες έχει κάνει σε όλη της τη ζωή τότε το αποτέλεσμα θα είναι τουλάχιστον αψεγάδιαστο.
Κατά δεύτερον είναι η παραγωγή.
Είκοσι τέσσερις ηθοποιοί (που πέρασαν από ακρόαση – ακόμα και η Εβελίνα Παπούλια και ο Παναγιώτης Πετράκης), ορχήστρα με 13 μουσικούς, περισσότερες από 20 εναλλαγές σκηνικών που μας πάνε από τον Μεσαίωνα στη σύγχρονη Νέα Υόρκη και 250 εντυπωσιακά κοστούμια που αντανακλούν τις εποχές, δημιουργούν ένα αξέχαστο θέαμα και μία πραγματικά μαγική ατμόσφαιρα που συγκλονίζει.

Ο Παναγιώτης Πετράκης

Είναι γνωστό πως η Ελληνική Θεαμάτων ανέθεσε στην κορυφαία αγγλική εταιρεία δημιουργίας οπτικών εφέ TWINS FX, με τεράστια εμπειρία και διακρίσεις στο West End, να κατασκευάσει ένα εφέ που θα χρησιμοποιηθεί ειδικά και αποκλειστικά στους Δαίμονες. Αυτό είναι κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα και σίγουρα θα απογειώσει τόσο την πρωταγωνίστρια (στην κυριολεξία), όσο και τους θεατές (μεταφορικά). Και πριν προλάβεις να σκεφτείς μα καλά ποιος έχει όρεξη να ξαναδεί τους Δαίμονες, να σε προλάβουμε και να σου πούμε πως ήδη έχουν πουληθεί πάνω από 10.000 εισιτήρια. Μήπως, λοιπόν, θα πρέπει να μπεις και εσύ στη σειρά για μία θέση;

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ - ΘΥΜΑ ΠΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΙ

Η ηχογράφηση του πρώτου τραγουδιού της Ειρήνης Παπαδοπούλου ολοκληρώθηκε με επιτυχία πριν από περίπου ένα μήνα ενώ σήμερα γίνεται επίσημα η παρουσίαση!
Στα γυρίσματα του video clip για το νέο της τραγούδι βρέθηκε και ο Κωνσταντίνος Γαλανός όχι όμως σαν τραγουδιστής αλλά με το γοητευτικό στυλ του ως ηθοποιός σε ρόλο έκπληξη. Η Ειρήνη εισβάλει στην δισκογραφία με το πρώτο της τραγούδι με τίτλο «Θύμα πια δεν γίνομαι» σε παραγωγή Αντρέα Γιατράκου και κλέβει τις εντυπώσεις.

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ όνομα για την Αγγλία στη Eurovision!




     Με μια απίθανη φωνή 'κατεβαίνει' η Βρετανία αυτή τη χρονιά στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό που γίνεται στο Μάλμε! Η Μπόνι Τάιλερ (Bonnie Tyler) δέχτηκε την πρόταση και θα είναι εκείνη που θα σηκώσει τη σημαία του Ηνωμένου Βασιλείου αυτό τον Μάιο, στη Σουηδια.


Στον τελικό της 18ης Μαΐου, η Μπόνι Τάιλερ θα ερμηνεύσει το τραγούδι «Believe In Me» των Desmond Child.

Η ίδια η τραγουδίστρια είπε χαρακτηριστικά: «Είναι μεγάλη μου τιμή και είμαι ενθουσιασμένη που θα εκπροσωπήσω τη χώρα μου στη Eurovision και ειδικά με ένα τόσο υπέροχο τραγούδι. Υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Είναι ένα πολύ δυνατό, "πιασάρικο" και μελωδικό τραγούδι που σίγουρα θα αρέσει στον κόσμο» Πρόκειται βέβαια για την ερμηνεύτρια που έχει γνωρίσει επιτυχία στα charts όλου του πλανήτη, με κορυφαία της στιγμη το Total Eclipse of the Heart, αλλά και δεκάδες άλλα τραγούδια που της έχουν χαρίσει παγκόσμια αναγνώριση.
Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει 'πέσει' πολύ τα τελευταία χρόνια, με συνεχόμενες χρονιές στις τελευταίες θέσεις του διαγωνισμού και φέτος αποφάσισε να επιστρατεύσει ένα τέτοιο όνομα με την ελπίδα της νίκης. Για να δουμε, αν θα τα καταφέρει...
Δείτε το κλιπ εδώ.

  • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ όνομα για την Αγγλία στη Eurovision!








Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Ποιος τραγουδιστής την ψώνισε και ζήτησε 23.000 λίρες για μία guest εμφάνιση σε… club;

5-3-2013

Ποιος τραγουδιστής την ψώνισε και ζήτησε 23.000 λίρες για μία guest εμφάνιση  σε… club;
Τι άλλο θα ακούσουμε
Μπορεί να υπάρχουν οικογένειες που πεινάνε, μπορεί η κρίση να έχει χτυπήσει για τα καλά πολλές χώρες στον κόσμο, υπάρχουν όμως stars οι οποίοι την έχουν δει αλλιώς. Θεωρούν ότι είναι πολύ ξεχωριστές προσωπικότητες και πως για να κάνουν τη χάρη να εμφανιστούν δημοσίως σε events θα πρέπει να χρυσοπληρώνονται
Ο λόγος για τον μικρό Justin Bieber, ο οποίος από ότι φαίνεται την έχει ψωνίσει για τα καλά. Τι έκανε; Πέραν του ότι κυκλοφορεί με μάσκες αερίων στους δρόμους, ζητάει πια εξωφρενικά ποσά για τις guest εμφάνισή του. Ο μικρός performer έγινε δημοσίως ρεζίλι στο Λονδίνο, στο club Project, όπου και εμφανίστηκε. Λέγεται ότι ζήτησε 23.000 λίρες για την εμφάνισή του, αλλά οι υπεύθυνοι αρνήθηκαν να τον πληρώσουν. Μη μπορώντας να κάνει κάτι, κατέβασε την ουρά του στα σκέλια και έφυγε θιγμένος.
Μωρέ τι μας λες; Να θες και 25.000 ευρώ για να διασκεδάσεις λίγες ώρες; Έλεος!

ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΑΓΙΟ-ΤΣΑΛΙΚΗΣ


ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΜΟΥ-ΝΙΚΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ